Ethias is uitgeroepen tot “Best Brand 2022”!
Op 10 maart werden de “Best Brands Awards 2022” uitgereikt. Dit initiatief is georganiseerd door het communicatiebureau Service Plan.
Deze prijzen bekronen de favoriete merken in 21 verschillende sectoren. In België is de rangschikking gebaseerd op een online enquête die het marktonderzoeksbureau GfK heeft uitgevoerd bij een representatieve steekproefgroep van 5.000 respondenten.
Het is dus de consument die kiest en voor de verzekeringssector staan wij dit jaar op #1! #ProudToBeEthias
De “Best Brand"-meting is gebaseerd op twee criteria:
- De "Share of Soul”, d.w.z. de naambekendheid, de intensiteit van de relatie tussen de consument en het merk, het potentieel aan cross-selling, de ervaring met het merk en het merkimago.
- De "Share of Market”, m.a.w. prijsniveau, marktaandeel en eerste keuze van de consument.
Ethias is het Belgische verzekeringsmerk dat bekend staat voor het scheppen van de sterkste emotionele en affectieve band (Share of Soul). Die erkenning weerspiegelt de menselijke relatie die wij dag in dag uit met én voor onze verzekerden opbouwen. #Engagement