Ethias blijft bereikbaar en roept online opnieuw op tot solidariteit tijdens overstromingen

Het noodweer dat over ons land trekt, heeft een catastrofale impact. Het is duidelijk dat de gevolgen van deze overstromingen enorm zijn. ​
App4you is het gratis, digitale platform van Ethias, waarop vrijwilligers en mensen die hulp nodig hebben elkaar vinden. Het werd gelanceerd aan het begin van de coronapandemie, maar ook tijdens deze crisissituatie wil Ethias de Belgische bevolking steun bieden. Daarom heeft de verzekeraar het platform nu een update gegeven.

Kledij of dekens inzamelen, hulp met opkuisen, uitlenen van pompen om kelders leeg te pompen, voedseldonaties … De slachtoffers van de overstromingen kunnen alle hulp gebruiken.

App4you: veilig, snel, betrouwbaar

App4you is een online, platform dat voor iedereen beschikbaar is via smartphone. Vrijwilligers en mensen die hulp nodig hebben kunnen zich aanmelden. Dat kan bovendien uiterst veilig via itsme®. Vraag en aanbod worden automatisch gekoppeld, waarna de verschillende partijen een melding krijgen. Is er een match? Dan kan de vrijwilliger offline te hulp schieten, uiteraard rekening houdend met de veiligheidsvoorschriften.

Ethias dekt gratis de Burgerlijke Aansprakelijkheid en Lichamelijke Ongevallen ​ voor activiteiten in het kader van App4You.

PROBEER APP4YOU ZELF (app4you.be)

"Met deze actie roept Ethias opnieuw op om elkaar te helpen. Omdat we rechtstreeks in contact staan met onze verzekerden, zijn wij ons ten volle bewust van het leed dat de vele slachtoffers van het uitzonderlijk slechte weer van deze week ervaren. Dankzij dit digitale platform, verder gaand dan haar engagement als verzekeraar en met de steun van haar 1.900 medewerkers, maakt Ethias het mogelijk dat vrijwilligers en slachtoffers elkaar kunnen ontmoeten.” Philippe LALLEMAND, CEO

Ethias staat aan de zijde van haar verzekerden

Wil een klant, particulier of collectiviteit, schade aangeven? Ethias is bereikbaar!

  • Collectiviteiten en ondernemingen (B2B): Onze inspecteurs zijn beschikbaar en staan klaar om op het terrein te gaan.
  • Particulieren (B2C) kunnen gemakkelijk en snel schade aangeven via de online Klantenzone. ​ . ​

Ethias wil altijd dicht bij haar klanten staan, hen begeleiden in hun dagelijkse leven, hen gemoedsrust bieden. Vanzelfsprekend blijven wij dit in een crisissituatie als deze meer dan ooit doen.


Voor meer informatie of om een interview met een van onze experts aan te vragen, neem contact op met onze woordvoerder

Serge JACOBS

Serge JACOBS

Spokesperson NL / Public Affairs, Ethias

 

Share

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Ethias

Ethias is de 3e verzekeraar van België. Ze wordt erkend voor haar unieke bedrijfsmodel gebaseerd op directe, digitale en publieke diensten, de inzet van haar 1 900 medewerkers, het vertrouwen van haar klanten (bijna 1 240 000 klanten Particulieren en meer dan 44 000 klanten Collectiviteiten & Ondernemingen), meer dan 100 jaar ervaring en haar stevige financiële basis. Gesteund door een solide groepsstrategie innoveert Ethias voortdurend om waarde te creëren en te voldoen aan de behoeften van morgen via ecosystemen op het vlak van bijvoorbeeld gezondheid, mobiliteit en huisvesting. Met haar fygitale aanpak en maatschappelijke verantwoordelijkheid wil Ethias niet alleen een verzekeraar zijn, maar een partner voor alledag, toegankelijk voor iedereen.

Ethias nv, voie Gisèle Halimi 10 - 4000 Luik - RPR Luik - TVA BE 0404.484.654 

Neem contact op met

ZETELS: Prins-Bisschopssingel, 73 3500 Hasselt voie Gisèle Halimi, 10 4000 Liège Klötzerbahn 24-26 4700 Eupen BUSINESS CENTERS: Boulevard Bischoffsheim, 15 1000 Bruxelles Frankrijklei 121 2000 Antwerpen Zonder onze 37 kantoren in België te vergeten. De adressen vindt u op onze website.

press@ethias.be

www.ethias.be