Decavi: 3 extra trofeeën voor Ethias!
Het doel? De verzekeraars bekronen die het afgelopen jaar de meest opmerkelijke initiatieven hebben genomen!
Goed nieuws voor Ethias: 3 extra trofeeën op haar palmares!
Drie van onze producten in de schijnwerpers!
Deze producten vielen al eerder in de prijzen, wat betekent dat kwaliteit meer dan ooit belangrijk is!
🏆 Arbeidsongevallen (4e keer)
Deze trofee is een erkenning voor onze betrokkenheid als maatschappelijk actieve verzekeraar die hulp en ondersteuning wil bieden aan de slachtoffers van arbeidsongevallen (en daarin verder gaat dan de wettelijke vereisten).
Good to know: Ethias is marktleider in de publieke sector met een marktaandeel van meer dan 85% en neemt in de privésector een derde plaats in qua marktaandeel.
De psychologische begeleidingssessies, ons programma voor professionele re-integratie en begeleiding (uniek in België), ons Extranet en onze Klantenzone (24/7 raadpleegbaar), de deskundigheid van onze preventieteams, onze acties tijdens de pandemie en de oprichting van Ethias Services … al die elementen hebben de jury blijkbaar enorm aangesproken.
🏆 Huurdersverzekering (7e keer)
Deze bekroning bevestigt opnieuw dat onze huurdersverzekering sinds de lancering in 2012 nog steeds goed gepositioneerd is op de markt.
Met een eenvoudig product, waarop je in enkele klikken online kan intekenen, proberen we alle generaties aan te spreken.
De huurdersverzekering beantwoordt uiteraard aan een wettelijke verplichting in Vlaanderen en Wallonië. De huurder kan echter, naast de verzekering voor huuraansprakelijkheid, het contract ook uitbreiden met een inboedeldekking en een verzekering tegen diefstal. In die zin biedt de huurdersverzekering ook een antwoord op de vraag van de huurder naar bescherming van zijn goederen.
Wat onderscheidt ons van de concurrentie? Onze acties in het kader van de overstromingen in juli:
🚐 De mobiele crisiscentra, die naar de zwaarst getroffen steden en gemeenten zijn getrokken. Zo konden we onze klanten persoonlijk ontmoeten, hen helpen met het aangeven van hun schade en op die manier de behandeling van hun dossier versnellen.
🙋♀️ Interne reorganisatie, waardoor 34 extra personeelsleden konden worden ingezet voor het beheer van de schadedossiers om de stortvloed aan aanvragen te verwerken. In de eerste week werden namelijk 85% van de dossiers geopend.
🤝 "Directe Expertise Days", een ideale manier om een schadegeval in 30 minuten af te handelen voor klanten bij wie de expert niet aan huis hoefde langs te komen.
🛒 Samenwerking met elektroketens zodat slachtoffers snel hun huishoudtoestellen konden vervangen.
🏆 BA Privéleven (12e keer!)
Gezien de sterke aanwezigheid van dit product bij verzekeringsmaatschappijen is dit een fantastische erkenning voor Ethias in de verzekeringswereld.
Vaak wordt gedacht dat het alleen de moeite loont een familiale verzekering af te sluiten als je kinderen of huisdieren hebt, maar iedereen kan in zijn privéleven onbedoeld schade veroorzaken bij anderen. Als fietser of stepbestuurder bijvoorbeeld ben je bij Ethias ook gratis gedekt voor burgerlijke aansprakelijkheid (op voorwaarde dat je je voortbewegingstoestel niet hoeft in te schrijven).